1. בני נוער שסובלים מאקנה - סובלים.
    זו הרגשה נוראית, והגוף שלך, שגם ככה מפוצץ בהורמונים וגורם לך לעשות ולחשוב דברים  מפגרים, נראה בעינייך כמו הדבר הכי גרוע ומכוער בעולם. בית ספר הופך להיות סיוט עבור ילדים הסובלים מאקנה.
    והכי גרוע - אתה בטוח שזה ישאר פה לנצח. 
    זה לא יעלם לעולם ואתה תהיה תקוע לנצח עם פרצוץ מחוצ'קן.

    אז זהו, שימי הבית ספר עוברים, ואיתם נעלמים כל החצ'קונים וכל הסיוט הזה של בית ספר.
    המותג קלרסיל, המציע משחה לטיפול באקנה, רצה להעביר את המסר הזה שהסיוט הזה שנקרא בית ספר הוא זמני בלבד והוא ייגמר.
    כדי להעביר את המסר הזה הם בחרו באנשים שעבורם הסבל הזה לא ייגמר לעולם, אנשים שנדונו לחיים שלמים של בית ספר, אנשים ששנה אחר שנה חוזרים כל פעם מחדש לבית הספר - מורים.
    או כפי שמתואר באתר:
    "כשחושבים על זה, מורים תקועים בבית ספר לנצח והם כבר ראו הכל. בזכות זה, הם יכולים להכניס לפרופורציות את הצרות שלכם (כמו אקנה ושיעורי בית)"

    הנה הסרט שמוביל לפעילות:


    וזה האתר שמגריל, מבין כל הגולשים שישתפו סיפורים, מלגת לימודים על סך 5,000$.


    דרך אגב,
    על אותה תובנה של להכניס את בעית האקנה לפרופורציות, זכה המותג בנזק באריה ברונזה בקאן ב-2011.
    אם אתם לא מכירים - אתם חייבים לשמוע את הסיפור קורע הלב על אוליביה ועל הבעיה הנוראית שלה:



    0

    Add a comment

  2. מרצדס בנץ מציידים את הרכבים שלהם במערכת אוטומטית למניעת התנגשויות.
    בכדי להעביר את התועלת המוצרית הזו הם ייצרו רכבי צעצוע קטנים המדמים את המערכת הזו (אני רק יכול להניח ששמו זוג מגנטים חזקים ברכבים הדוחים זה את זה אבל אני רק משער...)
    בכל מקרה, וזה אחת הטכניקות הקריאטיביות החביבות עליי, הדבר הזה מציג לא רק מי יהנה מהמערכת הזו, אלא גם מי לא יהנה ממנה בכלל - ילדים.
    כי ילדים, וזה כל מי שיש לו ילדים או היה ילד בעצמו יודע,  אוהבים לרסק דברים.
    הבעיה שילדים לא יכולים לרסק את הרכבים האלה.
    ומכאן הגיע השורה הנהדרת הזו שסוגרת את הסרט הזה.
    תראו בעצמכם:



    0

    Add a comment

  3. הבוקר שחרר מותג הטיפוח dove את הקמפיין החדש שלו.
    גם הפעם, כמו בשנים האחרונות המותג עושה עבודה מרגשת, חכמה שמעצימה את היופי הנשי ומחזקת את המסר שהמותג עובד בו בשנים האחרונות שיופי זה רק מצב נפשי ושאת יפה כמו שאת באמת.
    לאחר שפעם שעברה הם ביצעו את ניסוי הקלסתרונים, הפעם הם יוצאים בניסוי פסיכולוגי מרשים.
    הם חילקו לקבוצת נשים מדבקה שנקראת ״מדבקת יופי״ ומצלמת וידאו וביקשו מהנשים להשתתף בניסוי תמורת ניהול בלוג וידאו שאליו יעלו את התחושות והשינויים שיחולו בהן בזכות המדבקה.
    כמעט כל הנשים (שמופיעות בסרט) דיווחו על תחושת יופי הולכת וגוברת ותחושת בטחון עצמי מוגברת בעקבות השינוי שחוללה בהן המדבקה.
    הניסוי הסתיים לאחר כשבועיים והנשים הגיעו חזרה למעבדה כדי לגלות מה הכילה מדבקת הקסם המופלאה הזו.
    הנה הסרט:



    אז עכשיו שאתם יודעים מה הכילה המדבקה הזו, נשאלת השאלה - אם את לא צריכה שום דבר בשביל להרגיש יפה, בשביל מה את צריכה את דאב?
    הרי אם המדבקה הזו היא לא יותר מפלאסבו ותחושת היופי של האישה לא היתה תלויה בשום דבר חיצוני למעט עצמה, אז בשביל מה היא צריכה את מוצרי הטיפוח של דאב?
    הרי אישה יפה כמו שהיא והיופי שלה הוא רק עניין של תפיסה ושום מדבקת פלא לא תשנה את זה יותר או פחות מאשר קרן לחות או שמפו+קונדישינר באחד.

    מצד אחד המותג תופס עמדה מאד מבודלת וחזקה בכל הקשור להעצמה נשית ומוכיח לנשים פעם אחר פעם בסרטים ומהלכים גדולים ומרשימים שהן הרבה יותר יפות ממה שהן תופסות את עצמן, ומצד שני הוא יורה לעצמו ברגל שהרי נשים יפות בזכות מי שהן ולא בזכות שום מוצר טיפוח כזה או אחר שנועד, באופן עקרוני, לטפח, לשמר, לטשטש פגמים ולתקן את מראך הטבעי.

    אפשר להסתכל על זה מהזווית הצינית ואפשר לסתור את הטענה הזו (אפילו די בקלות) אבל מה שבטוח, שהסרט עצמו יהפוך ויראלי, יגיע למיליוני נשים ברחבי העולם, יחזק את המותג דאב ותפיסתו בקרב קהל המטרה וייצר רגשות חיוביים כלפי המותג וזה בסופו של דבר - המטרה של הבריף.

    0

    Add a comment

  4. שני סרטים מגניבים, חכמים וחדים על הבריף שעושים עבודה פרסומית ממש טובה ובממש מעט כסף.


    1#  n-tv
    אפליקציית חדשות עושה המון דברים עבור הגולש בה.
    היא מעדכנת אותו, מדווחת לו, מפרשנת עבורו, מביאה לו תמונות וקטעי וידאו מכל האירועים הגדולים והקטנים שבעולם.
    אבל במקום לומר את כל הדברים המובנים מאליהם, הסרט הזה מצליח למצוא דרך אחרת לומר את המסר וגם עושה את זה בחן, בחוכמה והכי חשוב - בתקציב הפקה של שקל וחצי.
    תראו איזה יופי:

    (למקרה שתהיתם, הכותרת שסוגרת את הסרט אומרת - תתקרב לחדשות)

    2# Combantrin
    ואם כבר אנחנו בסרטים קטנים זולים וחכמים, עוד שיטה לייצר סרטים כאלו היא באמצעות חידוש.
    משהו שאנשים לא ראו.
    לא חייבים להמציא משהו חדש לגמרי מאפס.
    המון פעמים אפשר פשוט לחבר בין 2 עולמות שאנשים מכירים, אבל החיבור הוא שייצור משהו חדש שהצופים עוד טרם ראו. אבל אם זה נשמע לכם כמו דבר יקר - זה לא חייב להיות ככה. 
    לדוגמא, קחו עולם של בעלי חיים שסובלים מבעיה מסויימת, חברו את זה לילדים שסובלים מאותה בעייה ותקבלו משהו חדש, מאד מצחיק וזכיר וגם כנראה די זול להפקה:




    0

    Add a comment

  5. בשנת 1929 צייר רנה מגריט את אחד הציוריים המפורסמים ביותר שלו שנקרא ״בגידת הדימויים״
    הציור, שכולכם ודאי מכירים (אך מעולם לא ידעתם שקוראים לו כך), מראה מקטרת ומתחתיה הכיתוב ״זו אינה מקטרת״

    פרשנויות רבות ניתנו לציור אך המשמעות הנפוצה למדי טוענת כי מגריט ניסה לומר שזו לא באמת מקטרת, אלא רק משהו שנראה כמו מקטרת ולא הדבר האמיתי עצמו.

    אז למה ההצצה הקטנה הזו לעולם האומנות?
    כי לפעמים יש מודעות שהן פשוט אומנות בפני עצמן.
    מסעדה צמחונית, אחת הגדולות והותיקות בעולם על פי ויקיפדיה, שנקראת HILTL וממוקמת בציריך שוויץ, יצאה בקמפיין פרינט מעולה שמשתמש ברפרנס של מגריט ומציגה מנות שנראות על פניו מנות בשר קלאסיות עם הכיתוב המתבקש וכמובן בביצוע צמחוני המתבסס על תחליפים מהצומח.
    אחלה קמפיין מבוצע מקסים שמחמיא (מאד) לקהל הקוראים שלו.

    זו לא נקניקייה:


    זה לא קורדון בלו:


    וזה לא המבורגר:

      
    0

    Add a comment

  6. קמפיין לעידוד תרומת איברים זה עניין לא פשוט.
    הוא לא פשוט כי הוא מבקש מקהל המטרה לעשות כמה דברים לא קלים בכלל.
    האחד הוא לחשוב על האחר, על הזולת. אלטרואיזם. לעשות טוב לאיש זר, שלא פגשת ולעולם לא תפגוש.
    הדבר השני הוא לגרום לקורא שפוגש את המודעה לחשוב ולו לרגע אחד על מותו שלו. כן, לחשוב מה יקרה איתך אחרי שתמות. לדמיין את הרגע הזה שבו חייך יסתיימו.
    כמה קמפיינים אתם מכירים שמכריחים אותך לחשוב על המוות שלך?
    לפעמים, הדרך הפשוטה ביותר להתמודד עם מסר מסובך כל כך היא בצורה כמה שיותר פשוטה.
    עם עיצוב פיקטוגרמי ומשפט מנוסח בצורה ברורה הצופה מקבל בדיוק את מה שמצופה ממנו לעשות ואיזו טובה תצמח לו ולזולת מהמעשה שלו.








    0

    Add a comment

  7. איקאה מתהדרים רבות בכך שיש להם פתרונות חכמים לניצול מקסימלי לכל שטח ולכל גודל חלל.
    כל מי שאי פעם היה באיקאה ראה כיצד בחלל התצוגה שלהם הם לוקחים חלל לא גדול במיוחד ומרהטים אותו כאילו היה דירה שלמה בעזרת ניצול נכון של החלל.

    אבל, כמו שנאמר פה רבות, זה לא מספיק להגיד שיש לך פתרונות חכמים לניצול חללים קטנים - הרבה יותר טוב זה פשוט להראות את זה.

    אז איך מנצלים נכון חללים?
    הופכים שלט חוצות אחד לשלושה שלטים שונים.
    הם הדפיסו שלט חוצות שבמבט ראשון לא כל כך ברור ולא כל כך קריא משום שיש בו שלוש כותרות העולות אחת על השניה. ככה זה נראה:


    .
    ואז, שלושה פנסים בצבעי היסוד (אדום, ירוק וכחול) נדלקו (כל פעם פנס אחד) ויצרו הפרדה בין הכותרות וכך למעשה שלט החוצות האחד הזה הכיל בתוכו שלוש כותרות שהופרדו בעזרת תאורה בלבד.
    ככה זה נראה כשכל פעם רק פנס אחד דלק:
     הטקסט אומר משהו כמו:
    ״עשה כמו שלט החוצות הזה,
    נצל בתבונה את החלל שלך
    עם פתרונות האחסון החכמים של איקאה״

    הנה סרט שמסביר בדיוק איך זה עובד.
    סוף שבוע נעים:


    0

    Add a comment

  8. מה יפה בעיניי בפרסום?
    תובנות.
    כשיש מישהו שמעביר מסר בצורה אחרת, מקורית שלא ראית לפני, בצורה שמעוררת אצלך רגע של חשיבה, הזדהות וכמובן חיבה למפרסם, זה בעיניי רגע קסום שכל קמפיין טוב ומשמעותי מנסה להשיג.

    אבל למה נושא הפוסט הוא ציניות?
    כי כל שורה פרסומית וכל תובנה אפשר לבטל בהינף יד ולהגיד ״אה... זה סתם לוקש... שקרים פרסומיים...״
    אבל זה תלוי בעיקר בעיני הצופה וכמובן, בביצוע של הקמפיין.
    בחרתי להביא לכם לדוגמא קמפיין לאחד הנושאים היותר רגישים שיש  - משקלה של האישה.
    נסו רגע להזכר בכל הדוגמאות והקמפיינים שאתם מכירים שמיועדים לנשים ומציעים להן לעזור לשמור על המשקל.
    בדרך כלל רואים בחורה חטובה (אמיתית או דוגמנית) עם גוף כמו שקהל היעד המתוסכל שואף להגיע אליו.
    אבל כל מי שאי פעם ניסה לעשות דיאטה או לשמור על משקלו יודע, שזו לא הבעיה האמיתית.
    הבעיה האמיתית היא ששמירה על המשקל היא מאבק.
    מאבק אמיתי וקשה, סזיפי, מלא ירידות, עליות, הצלחות וכשלונות שדורש משמעת, נחישות, התמדה וכוח רצון.
    תחשבו על זה, כדי לעשות דיאטה ובאמת להצליח, צריכה להתקיים אצל אישה (או גבר) שמנסים לשמור על משקלם רשימת תכונות מרשימה , תכונות חיוביות ומרשימות שהופכות אותו לאדם יוצא דופן.
    שומרי משקל באוסטרליה יצאו בקמפיין שמזכיר לנשים כמה נהדרות בצורה יוצאת דופן הן.
    בקמפיין שלהן לא רואים בחורות שמנות או רזות.
    לא רואים בו אוכל.
    לא רואים בו אישה אוכלת חסה או עוגת שוקולד.
    לא רואים בו בחורות עושות זומבה או קופצות על כדורים.
    מה כן רואים בו?

    נשים אמיתיות בסיטואציות די רגילות עם קריינות שמזכירה לך כמה את נחושה, כמה לא התייאשת מעולם, כמה כוח רצון ונתינה יש בך, כמה את יוצאת דופן. את כבר האישה המדהימה הזו עם רשימת התכונות המרשימה הזו שיכולה לכל בעיה ולכל אתגר העומד בפניה במקרה ולא שמת לב. אבל אולי את רק צריכה להעיר קצת את האישה המדהימה הזו ולהזכיר לעצמך שאת יכולה.

    עכשיו, אפשר להתרגש מזה ואפשר להסתכל על זה בצורה צינית ונצלנית.
    אבל כאמור, זה תלוי בעיקר בכן.

    ציני או מרגש על באמת? תשפטו בעצמכן.
    אבל... רוצות לראות ציניות פרסומית במיטבה?
    לאחר הצפייה בסרט של שומרי המשקל גללו עוד קצת למטה ותגלו...


    ועכשיו, רוצים משהו ציני על באמת?
    Dissolve Fotage, מאגר תמונות של קטעי וידאו, לקחו טקסט ביקורתי מבריק של בחורה בשם Kendra Eash על עולם הפרסום והקלישאות שבתוכו והפכו אותו לסרט מותג גנרי וכללי שמסמל את כל הציניות, והאוויר החם שפרסום מייצג בעזרת ערימה של קלישאות ושקרים פרסומיים נפוצים.
    מבריק::

    0

    Add a comment

  9. כפי שאתם יודעים, המונדיאל הולך ומתקרב, ויחד איתו מגיעים סרטים שובינסטים, גבריים, שמנציחים את הסטריאוטיפ שהאישה הורסת לגבר המקופח את הכיף של הכדורגל ומכריחה אותו לראות סרטי בנות כל היום.
    מרגיז, מטופש, מיושן אבל מה לעשות - מצחיק לאללה...

    דוגמא מעולה לסרט כזה הוא הקמפיין האחרון של רשת beIN SPORT, ערוץ טלוויזיה שמשדר כל היום ספורט ועבורו (ועבור קהל המטרה שלו) המונדיאל הוא חגיגה שמתרחשת רק פעם בארבע שנים.
    אבל, הפעם הרעיון הוא הרבה יותר מסתם סרט.
    הפעם, הקמפיין מתמקד במוצר אחד שישנה את חוקי המשחקי, וכך גם הוא נקרא - The GameChanger
    אז מה זה בדיוק?
    זו וובוזלה.
    אבל לא סתם וובוזלה.
    לוובוזלה הזו יש מקלט קטן שקולט את הצליל (הנורא) שמייצרת החצוצרה (הנוראית) הזו, ומעביר את הקלט שלו למעבד קטנטנן שמתרגם את זה למשדר אינפרה אדום קטן שמתוכנן לעשות רק דבר אחד - להעביר ערוץ בטלוויזיה ל- BeIN SPORT.

    רוצים להזמין GameChanger כזה?
    לחצו כאן.

    רוצים להבין איך זה עובד?
    לחצו על התמונה בתחתית העמוד.

    רוצים לצחוק?
    לחצו PLAY:

    ככה זה עובד:

    0

    Add a comment

  10. קמפיין פרינט עם שורה כל כך פשוטה וביצוע כל כך יפה שזה פשוט תענוג.
    הלקוח - חנות ספרים.

    התובנה - פשוטה עד כאב. שאתה קורא ספר, הסיפור לוקח אותך למקומות מבלי באמת ללכת לשום מקום. אתה יושב בבית וקורא ובמקביל אתה מפענח זירת רצח או מטייל בנופים רחוקים ומדהימים.

    הביצוע - כל כך פשוט אבל כל כך מדוייק.




    0

    Add a comment

Loading